Επίπεδο Μέσων Εκτύπωση E-mail

Καθώς ο μαθητής αφήνει πίσω του τους Αρχάριους και προχωράει στο Επίπεδο Μέσων, ξεκινούν οι διορθώσεις και οι τελειοποιήσεις στη Φόρμα, η οποία έχει ήδη ολοκληρωθεί από το προηγούμενο στάδιο. Δίνεται περισσότερη έμφαση στην ποιότητα της κίνησης, η οποία γίνεται πιο απαλή, συνεχής, ομαλή (χωρίς γωνίες), ρέουσα και κυκλική, καθώς και σε σημαντικές λεπτομέρειες (που αφορούν το βάρος, τον κόκκυγα, τη λεκάνη, το άνοιγμα των ποδιών κ.α.), οι οποίες τελικά είναι που δίνουν αξία στη Φόρμα. Χωρίς αυτά τα στοιχεία (αλλά και όσα θα επακολουθήσουν στο Επίπεδο Προχωρημένων), ο μαθητής χάνει το μεγαλύτερο μέρος από τα οφέλη της Φόρμας. Η πορεία αυτή υποβοηθάται και από την εκμάθηση στο Επίπεδο αυτό της Διεθνούς Αγωνιστικής Φόρμας των 54 Κινήσεων, η οποία είναι εξ ολοκλήρου κυκλική.

Στο Επίπεδο Μέσων, το εύρος των ασκήσεων που διδάσκεται επεκτείνεται, ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις ασκήσεις Σπρωξίματος των Χεριών και των Μαχητικών Εφαρμογών, με μία πολύ μεγάλη ποικιλία να διδάσκεται. Επίσης, σε αυτό το Επίπεδο αρχίζει και η εκμάθηση των ασκήσεων παραγωγής δύναμης (Φα Τζινγκ), με εξάσκηση στον αέρα, σε στόχους και σάκους, καθώς και της Φόρμας των 24 Τσι Κουνγκ (ασκήσεις που συνδυάζουν την αναπνοή με την κίνηση ή την ακινησία, για την παραγωγή δύναμης και ενέργειας).

Στο Επίπεδο Μέσων υπάρχουν τρεις διαβαθμίσεις. Για την ύλη των επιπέδων και διαβαθμίσεων αλλά και τους ελάχιστους χρόνους που απαιτούνται για την κατάκτησή τους, παρακαλούμε ανατρέξτε στη σελίδα με την Ύλη.